A classificazione di u misuratore di flussu

A classificazione di u misuratore di flussu

A classificazione di l'attrezzatura di flussu pò esse divisa in: misuratore di portata volumetricu, misuratore di portata di velocità, misuratore di portata target, misuratore di portata elettromagneticu, misuratore di portata vortex, rotameter, misuratore di pressione differenziale, misuratore di ultrasuoni, misuratore di flussu di massa, ecc.

1. Rotameter

U flussometru float, cunnisciutu ancu cum'è rotametru, hè un tipu di misuratore di flussu d'area variabile. In un tubu à conu verticale chì si espande da u fondu à u cima, a gravità di u galleggiante di sezione trasversale circolare hè supportata da a forza idrodinamica, è u galleggiante pò esse in U conu pò alzassi è calà liberamente. Si muove in sù è in ghjò sottu à l'azzione di a velocità di u flussu è di a flottabilità, è dopu à u bilanciu cù u pesu di u galleggiante, hè trasmessa à u quadrante per indicà a portata attraversu un accoppiamento magneticu. Generalmente divisu in rotametri di vetru è di metallu. I flussimetri à rotore metallicu sò i più aduprati in l'industria. Per i media corrosivi cù diametri chjucchi di pipa, u vetru hè generalmente adupratu. A causa di a fragilità di u vetru, u puntu di cuntrollu chjave hè ancu un flussu di rotore fattu di metalli preziosi cum'è u titaniu. . Ci sò parechji pruduttori domestichi di flussimetri di rotori, principalmente Chengde Kroni (aduprendu a tecnulugia tedesca di Colonia), a Fabbrica di Strumenti Kaifeng, Chongqing Chuanyi è Changzhou Chengfeng producenu tutti rotametri. A causa di l'alta precisione è a ripetibilità di i rotametri, hè ampiamente aduprata in a rilevazione di u flussu di diametri di picculi tubi (≤ 200 MM).  

2. Misuratore di flussu di spostamentu pusitivu

U misuratore di flussu di spostamentu pusitivu misura u flussu di volumu di u fluidu misurendu u vulume di misurazione furmatu trà l'alloghju è u rotore. Sicondu a struttura di u rotore, i misuratori di flussu di spostamentu pusitivu includenu u tippu di rota di a cintura, u tippu di raschiatore, u tippu di ingranaggi ellittichi ecc. I misuratori di flussu di spostamentu pusitivu sò carattarizati da una alta precisione di misurazione, alcuni finu à 0,2%; struttura simplice è affidabile; larga applicabilità; resistenza à alta temperatura è alta pressione; cundizioni di stallazione bassa. Hè ampiamente adupratu in a misurazione di u petroliu grezzu è di altri prudutti petroliferi. Tuttavia, à causa di a trasmissione di ingranaggi, a maggior parte di u pipeline hè u più grande periculu piattu. Hè necessariu installà un filtru davanti à l'attrezzatura, chì hà una durata limitata è spessu necessita di manutenzione. E principali unità di pruduzzione naziunale sò: Fabbrica di Strumenti Kaifeng, Fabbricazione di Strumenti Anhui, ecc.

3. Misuratore di flussu di pressione differenziale

U flussometru di pressione differenziale hè un dispositivu di misurazione cù una longa storia d'usu è dati sperimentali cumpleti. Hè un misuratore di flussu chì misura a differenza di pressione statica generata da u fluidu chì attraversa u dispositivu di stretta per visualizà u flussu. A cunfigurazione più basica hè cumposta da un dispositivu di regulazione, di una pipeline di segnale di pressione differenziale è di un manometru di pressione differenziale. U dispositivu di throttling più comunemente utilizatu in l'industria hè u "dispositivo di throttling standard" chì hè statu standardizatu. Per esempiu, orifiziu standard, bocca, bocca venturi, tubu venturi. Avà u dispositivu di regulazione, in particulare a misura di u flussu di l'ugliu, si move versu l'integrazione, è u trasmettitore di pressione differenziale di alta precisione è a compensazione di temperatura sò integrati cù l'ugliu, chì migliora assai a precisione. A tecnulugia di i tubi Pitot pò esse aduprata per calibrà u dispositivu di stretta in linea. Oghje ghjornu, certi dispositivi di regulazione non standard sò ancu aduprati in misurazione industriale, cume piastre à doppiu orifiziu, piastre à orifiziu tondu, piastre à orificiu annulare, ecc. Queste misurazioni richiedenu generalmente calibrazione di flussu reale. A struttura di u dispositivu di regulazione standard hè relativamente simplice, ma per via di i so requisiti relativamente alti per a tolleranza dimensionale, a forma è a tolleranza di posizione, a tecnulugia di trasfurmazione hè relativamente difficile. Prendendu a piastra di orifiziu standard cum'è esempiu, hè una parte simile à una piastra ultra-sottile, chì hè propensa à a deformazione durante a trasfurmazione, è e piaghje di orifiziu più grande sò ancu propensi à a deformazione durante l'usu, chì influenza a precisione. U foru di pressione di u dispositivu di regulazione ùn hè generalmente micca troppu grande, è si deformerà durante l'usu, chì influenzerà a precisione di misurazione. A piastra di orificiu standard userà l'elementi strutturali relativi à a misurazione (cume l'anguli acuti) per via di a frizione di u fluidu contr'à ellu durante l'usu, chì riduce l'accuratezza di a misura.

Ancu se u sviluppu di i misuratori di flussu di pressione differenziale hè relativamente primu, cù u miglioramentu continuu è u sviluppu di altre forme di misuratori di flussu, è u miglioramentu continuu di i requisiti di misurazione di u flussu per u sviluppu industriale, a pusizione di i misuratori di flussu di pressione differenziale in a misura industriale hè stata parzialmente Hè rimpiazzatu da misuratori di flussu avanzati, di alta precisione è cunvenienti.

4. Flussometru elettromagneticu

Un misuratore di flussu elettromagneticu hè sviluppatu basatu annantu à u principiu di induzione elettromagnetica di Faraday per misurà u flussu di volumu di u liquidu conduttivu. Sicondu a legge di Faraday di l'induzione elettromagnetica, quandu un cunduttore taglia a linea di campu magneticu in un campu magneticu, una tensione indotta hè generata in u cunduttore. A magnitudine di a forza elettromotiva hè cunstante cù quella di u cunduttore. In u campu magneticu, a velocità di u muvimentu perpendiculare à u campu magneticu hè prupurziunale, è dopu secondu u diametru di a pipa è a differenza di u mezu, hè cunvertita in un flussu.

Flussometro elettromagneticu è principii di selezzione: 1) U liquidu da misurà deve esse liquidu cunduttore o slurry; 2) U calibru è a gamma, preferibilmente a gamma normale hè più di a metà di a gamma completa, è u flussu hè trà 2-4 metri; 3). A pressione operativa deve esse menu di a resistenza à a pressione di u flussometru; 4). Diversi materiali di rivestimentu è materiali di elettrodi devenu esse aduprati per diverse temperature è media corrosivi.

A precisione di misurazione di u flussometru elettromagneticu si basa nantu à a situazione induve u liquidu hè pienu di a pipa, è u prublema di misurazione di l'aria in a pipa ùn hè ancu statu ben risoltu.

I vantaghji di i flussimetri elettromagnetichi: Ùn ci hè micca una parte di limitazione, cusì a perdita di pressione hè chjuca, è u cunsumu energeticu hè riduttu. Hè solu ligata à a velocità media di u fluidu misuratu, è a gamma di misurazione hè larga; altri media ponu esse misurati solu dopu a calibrazione di l'acqua, senza correzione, u più Adattatu per aduprà cum'è dispositivo di misurazione per u stabilimentu. A causa di u miglioramentu continuu di a tecnulugia è di i materiali di prucessu, u miglioramentu continuu di stabilità, linearità, precisione è vita, è l'espansione cuntinua di i diametri di i tubi, a misurazione di media solidi-liquidi in duie fasi adotta elettrodi rimpiazzabili è elettrodi scraper per risolve u prublema. Alta pressione (32MPA), resistenza à a corrosione (rivestimentu anti-acidu è alcali) prublemi di misurazione media, è dinò l'espansione cuntinua di u calibru (finu à u calibru 3200MM), l'aumentu continuu di a vita (generalmente più grande di 10 anni), elettromagneticu i flussimetri diventanu sempre di più Ampiamente aduprati, u so costu hè statu ancu riduttu, ma u prezzu generale, in particulare u prezzu di i grandi diametri di pipa, hè sempre altu, cusì hà una pusizione impurtante in l'acquistu di misuratori di flussu.

5. Flussometru ultrasonicu

U flussometru ultrasonicu hè un novu tippu di strumentu di misurazione di u flussu sviluppatu in i tempi muderni. Finu chì u fluidu chì pò trasmette u sonu pò esse misuratu cù flussometru ultrasonicu; u flussometru ultrasonicu pò misurà u flussu di liquidu ad alta viscosità, liquidu non conduttivu o gasu, è a so misura U principiu di u flussu hè: a velocità di propagazione di l'onde ultrasoniche in u fluidu varierà cù u flussu di u fluidu misuratu. Oghje, i flussimetri ultrasonici di alta precisione sò sempre u mondu di marche strangere, cum'è u Fuji di u Giappone, u Kanglechuang di i Stati Uniti; I pruduttori naziunali di flussometri ultrasonici includenu principalmente: Tangshan Meilun, Dalian Xianchao, Wuhan Tailong ecc.

I flussimetri ultrasonici ùn sò generalmente usati cum'è strumenti di misurazione di stabilimentu, è a produzzione ùn pò micca esse fermata per rimpiazzà quandu u puntu di misurazione in situ hè dannighjatu, è hè spessu adupratu in situazioni induve i parametri di prova sò richiesti per guidà a produzzione. U vantaghju più grande di i flussometri ultrasonici hè chì sò aduprati per a misurazione di flussu di grande calibru (diametri di tubi più grande di 2 metri). Ancu se alcuni punti di misurazione sò aduprati per u stabilimentu, l'usu di flussometri ultrasonici di alta precisione pò salvà costi è riduce a manutenzione.

6. Misuratore di flussu di massa

Dopu à anni di ricerca, u flussometru di massa in tubu in forma di U hè statu introduttu per a prima volta da a sucietà americana MICRO-MOTION in u 1977. Una volta isciutu questu flussometru, hà mostratu a so forte vitalità. U so vantaghju hè chì u signale di flussu di massa pò esse ottenutu direttamente, è ùn hè micca influenzatu da l'influenza fisica di i Parametri, a precisione hè ± 0,4% di u valore misuratu, è alcuni ponu ghjunghje à 0,2%. Pò misurà una larga varietà di gasi, liquidi è fanghi. Hè particolarmente adattu per misurà u gasu di petroliu liquatu è u gas naturale liquefatu cù mezi di cummerciu di qualità, supplementati U flussometru elettromagneticu hè insufficiente; perchè ùn hè micca influenzatu da a distribuzione di a velocità di u flussu in u latu upstream, ùn ci hè micca bisognu di sezioni di tubi diretti nantu à i lati anteriore è posteriore di u flussometru. U svantaghju hè chì u flussometru di massa hà una alta precisione di trasfurmazione è hà generalmente una basa pesante, dunque hè caru; perchè hè facilmente influenzatu da e vibrazioni esterne è a precisione hè ridutta, fate attenzione à a scelta di u so locu d'installazione è di u so metudu.

7. Flussometru Vortex

U misuratore di flussu vortex, cunnisciutu ancu cum'è flussometru vortex, hè un pruduttu chì hè surtitu solu à a fine di l'anni settanta. Hè statu pupulare da quandu hè statu messu in mercatu è hè statu ampiamente adupratu per misurà liquidi, gasi, vapori è altri media. U flussometru vortex hè un flussometru di velocità. U segnale di uscita hè un segnale di frequenza di impulsu o un segnale di corrente standard proporzionale à u flussu, è ùn hè micca influenzatu da a temperatura di u fluidu, da a cumpusizione di pressione, da viscosità è da a densità. A struttura hè simplice, ùn ci hè micca parte in muvimentu, è l'elementu di rilevazione ùn tocca micca u fluidu da misurà. Hà e caratteristiche di alta precisione è lunga vita di serviziu. U svantaghju hè chì una certa sezione di pipa dritta hè necessaria durante l'installazione, è u tippu ordinariu ùn hà micca una bona soluzione à e vibrazioni è l'alta temperatura. A strada vortici hà tippi piezoelettrici è capacitivi. Quest'ultima hà vantaghji in resistenza à a temperatura è resistenza à e vibrazioni, ma hè più cara è hè generalmente aduprata per a misurazione di vapore surriscaldatu.

8. Misuratore di flussu di destinazione

Principiu di misurazione: Quandu u mezu scorre in u tubu di misurazione, a differenza di pressione trà a so propria energia cinetica è a piastra di destinazione causerà un ligeru spostamentu di a piastra di destinazione, è a forza resultante hè prupurziunale à u flussu. Pò misurà flussu ultra-chjucu, flussu ultra-bassu (0 -0,08M / S), è a precisione pò ghjunghje à 0,2%.


Tempu di posta: Apr-07-2021